maanantai 5. joulukuuta 2016

Presidentti Pertin terveiset itsenäisyyspäivän muistopäivälle

Morjesta kaikille! Olen Pertti, Tsuhna MC Internationalin presidentti. Haluan kertoa hieman itsestäni. Onhan nimittäin niin, että minä olen koko MC:n maltillisin ja ehkä jopa suvaitsevaisin heppu. Olen pyrkinyt matkan varrella hieman rauhoittamaan noita muita MC:n jätkiä mutta nehän mättävät voiman pimeällä puolella niin kuin mielenköyhät.

Minulla on vähän sellainen tunne, että minut on valittu presidentiksi vain sen takia että olen niin komea puupää eikä minulla ole tosiasiassa valtuuksia sen enempää kuin suomalaisella seremoniapresidentillä.


Mutta näitä seremonioita minä sentään pystyn hallitsemaan joten laitan MC:n terveiset itsenäisyyspäivän muistopäivälle kansainvälisessä mielessä. Tarkemmin sanoen japanilaisessa sellaisessa. Japanissahan on kovasti muodissa tämä keinotekoinen vocaloid-musiikki. Älkää kysykö minulta, että mitä se on. Minähän olen vain asemaani valittu puupää.

Mutta aion laittaa sitä silti soimaan itsenäisyyspäivän muistopäivän kunniaksi. Tosin ettei touhu menisi liian kansainväliseksi niin tämä vocaloid-bändi tai mikä hän nyt lieneekään laulaa kappaleen Kotimaani Ompi Suomi:

Hyvää itsenäisyyspäivän muistopäivää teille kaikille. Juhlikaa sitä rauhallisessa eikä anarkistisen tiedostavassa ja räyhäävässä mielessä.

Toivottaa MC Tsuhna Internationalin presidentti Pertti.


1 kommentti: